Đilas tužio glavnog i odgovornog urednika RTS
POLITIKA

Đilas tužio glavnog i odgovornog urednika RTS

Đilas tužio glavnog i odgovornog urednika RTS

Jedan od lidera Saveza za Srbiju Dragan Đilas podneo je tužbu protiv glavnog i odgovornog urednika Radio – televizije Srbije Nenada Lj. Stefanovića.

Tužba je podneta zbog toga što nije objavljen Đilasov odgovor na tvrdnje koje je izrekao zamenik gradonačelnika Beograda Goran Vesić na toj televiziji.

U tužbi upućenoj Višem sudu u Beogradu navodi se da je Vesić u Jutarnjem programu 22. septembra izneo niz netačnih informacija u kojima je između ostalog pominjao i podnosioca tužbe.

Đilas je, kako se navodi u tužbi, u skladu sa Zakonom o javnom informisanju, u zakonskom roku, uputio zahtev za objavljivanje odgovora.

RTS, međutim, nije objavio odgovor do druge naredne emisije, pa je tužilac bio prinuđen da podnošenjem tužbe zaštiti svoje pravo na odgovor.

Sudu se u tužbi predlaže da donese presudu kojom bi se naredilo Nenadu Lj. Stefanoviću da bez odlaganja, po prispeću presude objavi odgovor Dragana Đilasa koji je priložen uz tužbu.

U tužbi se traži da Stefanović, ukoliko ne objavi demanti, isplati Đilasu iznos od 100.000 dinara.

Zamenik gradonačelnika Beograda Goran Vesić optužio je u Jutarnjem programu bivšeg gradonačelnika Beograda za zloupotrebu Poljoprivrednog kombinata Beograd (PKB) u političke svrhe, kao i da je menadžmentu isplaćivao ogromne bonuse dok je u isto vreme namerno zaduživao PKB.

Dragan Đilas je u odgovoru negirao svaku tvrdnju Gorana Vesića ponaosob.

Izvor: B92

Ostavite komentar